"Єдиний портал електронних звернень громадян"
Центрально-Міський район
Опишіть суть зверення, додайте фото та місцерозташування проблеми
Правила подання звернень
Опрацювати
Звернення буде опрацьовано та надіслано до структурного підрозділу виконкому, відповідно до повноважень
Терміни обробки звернень
Відповідь
Перевірити виконання
Мапа звернень громадян

Сьогодні Україна прагне перетворити державне управління на більш ефективний, прозорий і підзвітний громадянам процес реалізації їх прав і свобод. Конституція України встановлює невичерпний перелік форм безпосередньої демократії, через які громадяни беруть участь у здійсненні народовладдя. У цьому контексті Основний Закон України гарантує кожному право на індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.

Однак на сьогодні інформаційний розвиток суспільства вимагає вдосконалення методів і форм провадження комунікації з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

Єдиний портал електронних звернень громадян створений з метою забезпечення оперативної допомоги мешканцям району у вирішенні нагальних питань, надання їм консультативно-інформаційних послуг.

Крім того, одним із основних завдань, які вирішує Єдиний портал – розширення можливостей мешканців району у спілкуванні з органами місцевого самоврядування, що, у свою чергу, сприятиме підвищенню ефективності роботи структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, наданню кваліфікованої допомоги людям, підвищенню довіри до влади.

Нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є Конституція України, Закони України "Про звернення громадян", "Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 – 2015 роки" та інші підзаконні нормативно-правові акти.

Реалізація проекту щодо електронного звернення сприятиме становленню ефективного діалогу між органами місцевого самоврядування і громадянами.

Крім того, це дасть можливість реалізації громадянами права на звернення до виконкому районної у місті ради шляхом подання звернень з використанням мережі Інтернет, що сприятиме економії часових та матеріальних ресурсів як виконкому, так і громадян, увільненню державних службовців та посадових осіб від рутинної роботи, пов'язаної з паперовим оформленням відповідей на звернення, а відтак, зростанню довіри населення до органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб.

Останні звернення
Є-14-ЕЗ, Пропозиція (зауваження)
18 вересня 2019
Доброго дня, підскажіть будь ласка 4 вересня Вам з Виконкому Криворізької міської ради було надіслано Звернення, про те що за адресою Афіногенова 25 в наслідок стихії 2 липня був обірван газогон,щоб ви розібралися.
І ось як виходить ваша комісія не попередивши мене прийшла коли мене не було вдома, побалакала с якимись людьми у сусідньому дворі в якому ніхто не живе подивились на трубу яка висить і все. Чому мене не попередили, це мій дім, це спадок моєї мами, у вас же була моя електронна адреса. І рішення немає. Я Чорнобилець, пенсіонер у мене грошей які вимагає Криворіжгаз за врізку немає. Значить буду замерзати чи іти з протянутою.
Скажіть мені, як так можна не поважати своіх громадян. Хоч сідай і плач.
Д-13-ЕЗ, Заява (клопотання)
22 серпня 2019
На территории соседнего участка - Укртелекома, на расстоянии менее 1 метра близ моего забора высажены деревья - орех (по закону должно быть - 3 метра), Разросшиеся деревья создают тень на моем участке , что влечет за собой регулярній не урожай из года в год на протяжении 40 лет. Ежегодно в период ненастной погоді ветки деревьев ломаются и обрывают єлектропривода и ломают мой забор.
2 июля 2019 года во время урагана данные деревья были сломлены и повалені (2 штуки) и повредили линию електропередач,порванные электросети лежали на моем участке, участок был под напряжением, что создавало угрозу жизни и здоровья.
Прошу рассмотреть возможность частичного или полного спила деревьев, для предотвращения последствий от непредвиденных погодніх условий и повышения моего урожая.
Мои обращения в резные инстанции на последствия этого урагана для его устранения (АТ "Дтек Днепровский єлектромережи"09.07.2019; 26.07.2019; "Держєнергонадзор" - 02.08.2019).
Єлектропровода біли восстановлені, а розросшиеся кроні деревьев - ждут вашего решения.
Прошу проявить максимум содействия и участия в рассмотрении моего заявления и полном его удовлетворении.
П-12-ЕЗ, Скарга
06 серпня 2019
Просимо привести до ладу дорогу за адресою Грабовського 3. Та провести благоустрій території яка е пам'яткою архітектури обрізки дерева та " проведення освітлення від музичной школы №1 до Грабовського 12 яке було пошкодженим у наслідок негоди"
К-7-ЕЗ, Пропозиція (зауваження)
16 липня 2019
В течении 2х месяцев отсутствует уличное освещение по улицам : Нартова с 2 по 18 дом, Неруды, Орлиное гнездо. Обращения в Криворожэлектромонтаж не приносят никакого результата. Просим рассмотреть нашу заявку.