"Єдиний портал електронних звернень громадян"
Центрально-Міський район
Опишіть суть зверення, додайте фото та місцерозташування проблеми
Правила подання звернень
Опрацювати
Звернення буде опрацьовано та надіслано до структурного підрозділу виконкому, відповідно до повноважень
Терміни обробки звернень
Відповідь
Перевірити виконання
Мапа звернень громадян

Сьогодні Україна прагне перетворити державне управління на більш ефективний, прозорий і підзвітний громадянам процес реалізації їх прав і свобод. Конституція України встановлює невичерпний перелік форм безпосередньої демократії, через які громадяни беруть участь у здійсненні народовладдя. У цьому контексті Основний Закон України гарантує кожному право на індивідуальні чи колективні письмові звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.

Однак на сьогодні інформаційний розвиток суспільства вимагає вдосконалення методів і форм провадження комунікації з органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

Єдиний портал електронних звернень громадян створений з метою забезпечення оперативної допомоги мешканцям району у вирішенні нагальних питань, надання їм консультативно-інформаційних послуг.

Крім того, одним із основних завдань, які вирішує Єдиний портал – розширення можливостей мешканців району у спілкуванні з органами місцевого самоврядування, що, у свою чергу, сприятиме підвищенню ефективності роботи структурних підрозділів виконкому районної у місті ради, наданню кваліфікованої допомоги людям, підвищенню довіри до влади.

Нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є Конституція України, Закони України "Про звернення громадян", "Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007 – 2015 роки" та інші підзаконні нормативно-правові акти.

Реалізація проекту щодо електронного звернення сприятиме становленню ефективного діалогу між органами місцевого самоврядування і громадянами.

Крім того, це дасть можливість реалізації громадянами права на звернення до виконкому районної у місті ради шляхом подання звернень з використанням мережі Інтернет, що сприятиме економії часових та матеріальних ресурсів як виконкому, так і громадян, увільненню державних службовців та посадових осіб від рутинної роботи, пов'язаної з паперовим оформленням відповідей на звернення, а відтак, зростанню довіри населення до органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб.

Останні звернення
М-3-ЕЗ, Пропозиція (зауваження)
07 травня 2019
Доброго дня!
В опалювальному сезоні 2018-2019 рр. я, Мурза Ніна Євдокимівна, отримувала субсидію за рішенням Комісії по своєму домоволодінню за адресою вул.Староміська, 22/8. Наразі у мене два запитання:
1. Чи потрібно мені зараз звернутися за перерахунком субсидії на літній період, чи він буде проведений автоматично на літо 2019р. і в подальшому на наступний опалювальний період?
2. Монетизація субсидії почалася тільки у березні. А якщо в мене була економія по субсидії і в попередні місяці, чи буде монетизована ця економія і якщо так, яким чином я її отримаю?
Зкоординуйте, будь-ласка, мої подальші дії.
Відповідь прошу надіслати на зазначену електронну адресу у визначені законодавтсвом терміни. Звернення вимушена писати в електронному вигляді, так як мобільний зв"язок з Управлінням станом на 07.05.2019 не забезпечений.
В-2-ЕЗ, Заява (клопотання)
04 квітня 2019
Вітаю Вас. Хочу звернутися з таким питанням. Я народжений та мешкаю в м. Кривий Ріг все життя. Чи маю я право на безкоштовну землю під будівництво будинку? В мене трое дітей. Власного житла не маю.
Як що маю, то куди звертатися і процедура оформлення.
Л-1-ЕЗ, Заява (клопотання)
31 січня 2019
Добрий день! Натрапила на сторінку в інтернеті https://1kr.ua/news-40450.html .
Скажіть будь ласка, куди звернутись і що треба (заява, документи та інш.) для того щоб замінити 2 ліфти в нашому багатоповерховому 2-х під’їзному будинку №3 по вул. Українська.
Дякую.
Т-19-ЕЗ, Заява (клопотання)
19 грудня 2018
Здравствуйте.Объясните пожалуйста на каком основании мне не предоставлена субсидия на оплату коммунальных услуг.Уже несколько раз подавал онлайн заявление-декларацию с электронной подписью на оформление субсидии и никакого результата.Какая причина?