Зареєстровано: 19 липня 2016
Тема/напрямок: Якість комунальних послуг
Підтема: Неякісне технічне обслуговування будинку та двору
Відповідальний: Відділ з питань благоустрою та житлової політики
Статус: Роз’яснено
председателю района Неженцеву С.В. прошу привлечь к админ ответственности ТОВ дивобуд за нарушение правил благоустройства ( не покос амброзии )по адресу ул Ленина 2. на мои просьбы покосить траву на протяжении двух недель реакции нет. ответ прошу прислать на электронную почту. Так как это сообщение я отсылал на вашу скрыньку девятого числа и не получил ни одного ответа прошу это заявление рассмотреть в недельный срок. А по поводу скрыньки хотел бы знать работает она или нет или только мои сообщения игнорируются ??? как это часто бывает на вашем сайте. также прошу дать ответ получили вы моё сообщение или нет.
[[multiTV? &tvName=`img_zverm` &outerTpl=`@CODE:
((wrapper))
Відповідь звернення:
Виконком районної у місті ради розглянув Ваше електронне звернення з ряду питань, і повідомляє наступне. З питання організації робіт по покосу карантинних рослин на території прилеглій до буд. №2 на вул. Свято-Миколаївській повідомляємо, що за інформацією ТОВ «ДИВОБУД», 21.07.2016 працівниками підприємства зазначені роботи виконані. Стосовно питання функціонування електронної скриньки skrinka@i.ua повідомляємо, що дана скринька створена на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради на виконання рішення виконкому районної у місті ради від 18.06.2014 №188, з метою забезпечення зворотного зв’язку з мешканцями району, надання їм можливості подавати до виконкому пропозиції щодо оптимізації життєдіяльності територіальної громади району. Порушені Вами питання підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». З метою скорочення часових та фінансових витрат мешканців району, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб-сайті виконкому районної у місті ради з грудня 2015 року впроваджено в дію Єдиний портал електронних звернень громадян. Скориставшись порталом мешканці району можуть подати звернення, скаргу, пропозицію в електронному вигляді. Розгляд електронних звернень відбувається згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». Крім того, відповідно до зазначеного Закону, громадяни можуть подавати звернення особисто в Центрі надання послуг виконкому районної у місті ради, надіславши поштою, з використанням можливостей мережі Інтернет, усно - на особистому прийомі керівництва. [[view_file? &file=`/uploads/С-1321-ЕЗ.PDF` &text=`Завантажити текст відповіді` ]]
[[view_file? &file=`` &text=`Завантажити текст додаткової відповіді` ]]