І Етап. Реєстрація на порталі
Крок 1. Заповнення реєстраційної картки
Крок 2. Авторизація
Для авторизації необхідно зазначити e-mail та пароль
Це важливо! Інформація про персональні дані заявників зберігається й
обробляється відповідно до вимог Закону України
«Про захист персональних даних»
ІІ Етап. Подання звернення
У розділі "Інформіція про проблему" необхідно:
Крок 1. Визначити тип звернення
Крок 2. Обрати тему (напрямок), якої стосується питання
Крок 3. Заповнити обов’язкові поля: "Регіон", "Вулиця", "Будинок", "Квартира"
Крок 4. Написати повідомлення, у разі наявності прикріпити фото або інший
файл, в якому міститься інформація, що стосується звернення
Це важливо! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- містить нецензурну лексику або образи;
- порушення у зверненні питання не належить до компетенції
органів місцевого самоврядування;
- текст написано з використанням латиниці;
- не вказані дані, які обов’язкові для заповнення картки заявника;
- звернення не містить конкретних заяв, скарг, пропозицій.
Відповідно такі звернення можуть бути тільки прийняті до відома,
відповідь на них не надається.
Увага! Просимо Вас не порушувати в одному зверненні декілька питань
ІІІ Етап. Перевірка звернення
Після відправки звернення перевіряється модератором порталу.
Якщо звернення заповнено коректно, його скеровують на розгляд до структурного підрозділу виконкому районної у місті ради, до компетенції якого відноситься звернення.
При наявності причин, що є підставою для відмови у розгляді звернення, на електронну адресу заявника надійде лист із відповідними роз’ясненнями.
IV Етап. Відстеження ходу розгляду звернення
Поточний статус та хід розгляду звернення можна відстежувати в особистому кабінеті. Крім того, в ньому можна побачити, хто є виконавцем за зверненням, в який структурний підрозділ воно було скероване або перенаправлене за належністю згідно зі ст. 7 Закону України "Про звернення громадян".
Також, в особистому кабінеті заявник може побачити, в які терміни очікувати відповідь.
V Етап. Зворотній зв'язок
Після отримання від виконавця відповіді стосовно розгляду звернення спеціаліст або інспектор сектору по роботі зі зверненнями громадян загального відділу можуть зв’язатися із заявником по телефону або із застосуванням інших засобів зв’язку для отримання інформації щодо якості виконання звернення.